Preston Palace opent vernieuwde hotelvleugel

Exact volgens planning wordt de vernieuwde hotelvleugel met 28 vernieuwde hotelkamers - goed voor zo'n 112 bedden- dit weekend geopend. Een mijlpaal voor het Twentse all-inclusive resort, dat hiermee alle 318 hotelkamers verbouwde tot moderne Suites, Classic en Royal hotelkamers.

Preston Palace opent vernieuwde hotelvleugel
Exact volgens planning wordt de vernieuwde hotelvleugel met 28 vernieuwde hotelkamers - goed voor zo'n 112 bedden- dit weekend geopend. Een mijlpaal voor het Twentse all-inclusive resort, dat hiermee alle 318 hotelkamers verbouwde tot moderne Suites, Classic en Royal hotelkamers.

Uitdaging
Veel tijd om bij deze mijlpaal stil te staan is er overigens niet. Vanaf vandaag - vrijdag 15 maart 2019 - checken de eerste gasten in voor een verblijf in de nieuwe hotelkamers. Daarbij is het gehele hotel (wederom) volledig volgeboekt. Een 'luxe probleem' waar ze bij Preston Palace wel aan zijn gewend en dat dankzij een slimme planning en teamwork eigenlijk geen enkel moment een probleem is geweest.

Dynamisch
De nieuwe Classic hotelkamers zijn dynamisch boekbaar; voor minimaal drie personen, maar ook voor twee volwassenen, twee kids en een baby of vier volwassenen. Ideaal tijdens midweken, weekenden, vakanties en/of feestdagen waarin Preston Palace zeer verschillende doelgroepen ontvangt. Voor deze service ontwikkelde het all-in hotel haar eigen unieke online boekingssysteem.

Comfortabel Classic
Naast dat ze dynamisch zijn, zijn de nieuwe Classic hotelkamers ook ruim en comfortabel ingericht met alle gemakken anno 2019; luxe boxsprings, een royale badkamer, perfecte hygiëne en goede WiFi behoren tot de standaard inrichting.

Gast centraal
Nu de vernieuwing van de hotelkamers en Suites volledig is afgerond, rijst de vraag wanneer het volgende project zich zal aandienen. Wat het ook zal gaan worden; de wens van de Preston Palace gast staat hierin centraal.

Meer over Preston Palace
Met de verkoop en komst van een nieuwe directie in 2011 zijn er met een aangepaste strategie veel grote investeringen gedaan op online en offline vlak. Dat heeft geleid tot stijgende bekendheid in binnen- en buitenland, groeiende waardering (Familiehotel 2016 t/m 2019, Beste Uitje) en 210.000 gastnachten per jaar; wat goed is voor een marktaandeel van circa 12% van alle hotelovernachtingen in Overijssel.

Akkoord

Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we om de website goed te laten werken. Onze website maakt ook van cookies van derden gebruik om jou een prettige ervaring op onze online kanalen aan te bieden. Zodat je berichten op social media kunt delen bijvoorbeeld. Of om relevante advertenties te kunnen tonen op websites van derden. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze website. Door op 'akkoord' te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie is beschikbaar in ons privacy- en cookiebeleid. Privacy- en cookiebeleid